Sulja...

Jag e tillbaka lite tidigare än vanligt. Det visar sig att jag har öroninflammation så jag e på antibiotika igen(fast jag tror jag fick antibiotikan pga hostan:O)... Skit samma jag e tillbaka iaf och jag kommer inte vara ledig nästa vecka för jag har väktar-utbildning då :) tråkigt att inte ha ledigt men bra merit att ha det.,, Och vad e de som händer varför skriver inte medina längre:O... kankse för att vi har tre läsare (Alme, Medina o jag... Alme läser en gång i månaden men still a reader:D... här kommer en riktigt lugn  och fett bra låt
Sway feat Akon - Pray for Kaya
,
//Sulja

Kommentarer
Postat av: alme

Ja checkar in er blogg varje dag faktiskt :D hehe .. Jeeej ja är EN av era läsare :P

2010-03-03 @ 23:57:50
URL: http://alme.blogg.se/
Postat av: azra

Jag läser en gång i månaden :) .. Den ee dålig men ja stöttar er <3

2010-03-04 @ 13:05:39
URL: http://azriicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0